EnglishisÍslenska

Member institutions

Search in


Items with subject 'Sýndarveruleiki'in all of Skemman>Subjects>

Issued[Asc]Title[Sortable]Author(s)
May 19, 2009Er til veruleiki sem er betri en raunveruleiki? Ragnheiður I. Margeirsdóttir 1972
Jun 3, 2009Eve Online: Leikir, sköpun og samfélög Óli Gneisti Sóleyjarson 1979
Jun 5, 2009Sýndarveruleiki sem tæki í sálfræðimeðferð Ingvar Orri Björgvinsson 1981
Jun 11, 20093D Framework for Machine Learning. A 3D simulation framework using open source projects and proprietary solutions Kjartan A. Jónsson 1976
Jun 19, 2009Hátækni sýndarsjúklingar sem kennslutæki í heilbrigðisvísindum: Gagn eða bara gaman? Orri Jökulsson 1984
Jun 24, 2010The virtual patient Ingi Þór Jónsson
Jan 25, 2011Spontaneous avatar behaviour for social territoriality Claudio Pedica; Pedica, Claudio
Feb 1, 2011CarDriver: Using Python and Panda3D to contruct a virtual environment for teaching driving Henrich, Verena; Reuter, Timo
Feb 24, 2011Men who love women : behaviour of men towards women in virtual reality : case of Eve Online Anna Bragadóttir 1974
May 19, 2011Pappírsarkitektúr Bylgja Lind Pétursdóttir
May 16, 2012Fatnaður framtíðarinnar Björg Skarphéðinsdóttir 1989
May 30, 2012Differences in the self between real life and MMORPGs measured through the HEXACO personality model: A case of EVE Online Stefán Karl Snorrason 1986; Stefán Árni Jónsson 1988
May 31, 2012Stórslysahermir fyrir þjálfun viðbragðsaðila Ragnar Ingimundarson 1979
Jan 20, 2014"More Human than Human." Race, Culture, and Identity in Cyberpunk Alexandra Mjöll Young 1990
May 12, 2014Samfélög í sýndarheimum og raunheimum. Er mögulegt að yfirfæra sagnfræðilegar kenningar um raunheima á þróun samfélaga í sýndarheimum? Ólafur Konráð Albertsson 1989
Sep 3, 2014First Impressions in Human-Agent Virtual Encounters Cafaro, Angelo, 1984-